Informacija

Specialūs pasiūlymai

Žymos:

Atsiliepimai

Paskelbė Viktorija
Aš jau turiu rankinę iš veltinio :) Ji nuostabi ...

10-11-2017
Paskelbė Alma
Ačiū už kokybiškas prekes ir greitą jų pristaty ...

29-09-2017
Paskelbė Vitalija
Puikus rankinukas, kokybiškas. Dėkoju už greitą ...

20-09-2017

Peržiūrėti visus

Prekių grąžinimo taisyklės:

Norint grąžinti prekę, prašom susisiekite el. paštu info@margosala.lt ar tel. 863070314.
Grąžinti būtinai TIK šiuo adresu :
"Margosala.lt"
Alina Fokina
iki pareikalavimo
Klaipėdos 2-asis paštas
92001 Klaipėda

  Užpildoma "Prekių grąžinimo forma". Atsisiųsti čia. Formą reikia užpildyti ir įdėti į siuntinį, galima ją atsiųsti el. paštu info@margosala.lt arba grąžinimo formą parašyti ranka ir įdėti į siuntinį.
  Kiekvienos „Margosala“ internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Jeigu iškilo klausimų, prašom , galite kreiptis tel. 863070314 arba el.paštu info@margosala.lt .
  Pagal Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymą nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“ : Pirkėjas, pateikęs prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą, turi teisę per 14 kalendorinių dienų grąžinti (išskyrus tinkamos kokybės prekes, kurios patenka į nekeičiamų ir negrąžinamų prekių sąrašą*) nenaudotas, nedėvėtas, su ženklinimo etiketėmis, nesugadintas ir nepraradusias prekinės išvaizdos prekes, netinkančias vartotojui dėl formos, spalvos, dydžio, komplektiškumo (pvz., avalynė, viršutiniai rūbai, galanteriniai gaminiai (rankinės,piniginės) ir kt.) Pristatymo išlaidos negrąžinamos.
  Prekių pristatymo išlaidos. Tai išlaidos prekės pristatymui iš elektroninės parduotuvės sandėlio iki pirkėjo nurodyto adreso. Ši suma nurodoma sąskaitoje, pateikiamoje kartu su preke. Jei prekė grąžinama, šios paslaugos vertę turi padengti pirkėjas.
  Prekių apmokėjimo išlaidos. Mes negrąžiname grynųjų pinigų paėmimo paslaugos mokesčio, kurį pirkėjas sumoka atsiskaitydamas grynais pinigais Lietuvos pašte arba kurjeriui.
 *Nekeičiamos ir negrąžinamos tinkamos kokybės ne maisto prekės:
pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai.
  Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
  Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis .Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kainą už pristatymą. Pardavėjas gali pasiūlyti pirkėjui kompensaciją už broką . Broku nėra laikoma dėl netinkamos priežiūros ir laikymo atsiradę mechaniniai pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai ar natūralus nusidėvėjimas.
  Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų, nuolaidų kuponu, tai grąžinamas kuponas bei papildomai sumokėta suma. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma (po nuolaidos).
 Jei pirkimo metu Pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, prekių grąžinimo atveju iš bendros pirkėjo sumokėtos sumos išskaičiuojamos siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius pristatymo tarifus.
  Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais . 
  Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
  Pinigų grąžinimas
 Pinigai yra grąžinami ne veliau kaip per 2 darbo dienas, nuo to momento kai prekės yra gaunamos ir patvirtinamos, kad jos neprarado savo prekinės išvaizdos. Taip pat apie pinigų grąžinimą informuojame el. paštu.
  Informacija apie laikrodžių garantiją
 DĖMĖSIO ! Pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.
  GARANTIJA
- Visiems parduodamiems laikrodžiams suteikiame 6 mėn. garantiją nuo prekės pirkimo dienos. Garantija taikoma laikrodžio mechanizmo gedimams, kurie kilo dėl gamintojo kaltės. Elementui garantija netaikoma. Esant pirmiesiems požymiams, kad elementas išsieikvojęs (laikrodis pradeda vėluoti), reikia jį pakeisti nauju.
 GARANTIJA NETAIKOMA
- Laikrodžio elementui, apyrankei, stiklui, korpusui ir jo padengimui.
- Laikrodžiui su žymiais korpuso mechaniniais pažeidimais.
- Įprasto nusidėvėjimo atveju ar jeigu dėvint atsirado įplyšimai (pvz., subraižytas stiklas, pasikeitusi odinio, medžiaginio ar guminio dirželio ar grandinėlės spalva ir/arba medžiaga; nusitrynusios paauksuotos ar pasidabruotos vietos).
- Esant bet kokiems laikrodžio pažeidimams dėl netinkamo/neatsargaus naudojimo, dėl netinkamos priežiūros, aplaidumo, nelaimingų atsitikimų (sudaužymo, įlenkimo, sutraiškymo, sudaužyto stiklo ir pan.), dėl netinkamo laikrodžio naudojimo ar pateiktų naudojimo taisyklių nesilaikymo.
 Kontaktai pasiteiravimui dėl garantinio remonto atlikimo:
           El. paštas: info@margosala.lt
           Tel.: 8 63070314

                  SVARBU!

  • Remiantis 2001m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro Įsakymu Nr. 217 (Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės) laikrodžiai yra priskiriami prekėms, už kurias pinigai nėra grąžinami. Kokybiška prekė gali būti keičiama tik pardavėjui sutikus. Prekės keičiamos kitomis tik tais atvejais, kai yra akivaizdus gamintojo brokas ir jo neįmanoma pašalinti remonto metu. Gedimai, kurie įvyko dėl kliento kaltės, naudojimosi taisyklių nesilaikymo arba yra naturali dėvėjimosi pasekmė, NĖRA gamintojo brokas.